Általános Szerződési Feltételek és Adatvédelem

Az AQUARIUS APARTMENTS weboldalának hozzáférése, böngészése, használata, valamint foglalás elvégzése esetén Ön elfogadja, hogy elolvasta és megértette az alábbi feltételeket és szabályokat (beleértve az adatvédelmi nyilatkozatot), és egyetért az azokban foglaltakkal.

Általános Üzleti Feltételek

1. A Szolgáltató adatai

„AQUARIUS APARTMENTS Miskolc „
FN Trade Kft.
Székhely: 3519 Miskolc, Csabai út 12-14
Adószám: 26686787-2-05
Közösségi adószám: HU 26686787
Cégjegyzékszám. 05-09-031644
Bankszámlaszám: 11734004-25970869

2. Általános szabályok

2.1. Jelen „Általános Szerződéses Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyeinek, és szolgáltatásainak igénybevételét.
2.2. Speciális, egyedi feltételek nem képezik részét a közölt Általános Szerződéses Feltételeknek, de nem zárják ki a külön megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel esetenként más és más, az üzlet típusának megfelelő kondíciókkal.

3. Szerződő fél

3.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.
3.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen – a feltételek teljesülése esetén – szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).
3.3. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.

4. A Szerződés létrejötte, a foglalás módja, módosítása, értesítési kötelezettség

4.1. A szolgáltató foglalást a weboldalon található felületen keresztül (https://www.aquariusmiskolc.hu/), e-mail-ben, telefonon vagy a helyszínen személyesen írásban fogad el. A visszaigazolás és előleg megfizetése után. A Vendég szóban történő, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató írásos ajánlatot küld. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik konkrét rendelés, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik.
4.2. A Szerződés a Vendég által írásban, vagy szóban leadott foglalásának, vagy ajánlat kérésének a Szolgáltató általi írásban (elektronikus levél) megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül.
Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű. A vendég köteles a visszaigazolástól számított 3 napon belül a foglalásban szereplő összeg 50 %-át előlegként megfizetni készpénzben vagy banki átutalással a szolgáltató visszaigazolásában feltüntetett számlaszámra. Amennyiben a visszaigazolásban a szolgáltató nem tér ki az előleg megfizetésére, akkor ettől eltekint és a foglalás így is érvényes. A szerződés megszűnik abban az esetben, ha a vendég az előleg megfizetési kötelezettségének nem tesz eleget, vagy a szolgáltatót írásban nem értesíti. A megrendelésnek tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, telefonszámát, az érkezés és távozás pontos időpontját, az apartman típusát. A szolgáltató fenntartja a foglalás törlésének jogát, amennyiben a vendég az általa megadott név, cím, telefonszám, email helytelennek bizonyul és a foglalás szándéka nem visszaellenőrizhető. A törléssel megszűnik az elszállásolásra vonatkozó jogigény is.
4.3. A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.
4.3.1. Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja az apartmant, a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére. A lejárati idő előtt megüresedett apartmant a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.
4.3.2. A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.
4.4. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.
4.5. Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, vagy a létszám módosítására írásos formában, szabad kapacitás függvényében van lehetőség. A módosított foglalás végleges árát minden esetben a Szolgáltató határozza meg.
4.6. Egyedi ajánlatok esetében az ajánlatban szereplő módosítási feltételek az irányadóak.
4.7. Talált tárgyakat a Szolgáltató 24 óráig köteles megőrizni, ezt követően megsemmisíti azokat.

5. Lemondási feltételek

5.1. A vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megrendelt szolgáltatások esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően minimum 30 nappal írásban tájékoztatja a szolgáltatót. (aquariusfoglalas@gmail.com) Amennyiben a szálláshely ajánlatában más feltételt nem határozott meg, a szállás-szolgáltatás kötbérmentes lemondására 30 nappal az érkezést megelőzően van lehetőség. Amennyiben a Vendég nem érkezik meg, illetve rendelését nem mondja le a megfelelő határidőig, kötbért kell fizetnie, melynek mértéke a megrendelt szolgáltatás teljes összegének 50%-a. Lemondás, vagy a lemondás elmaradása esetén a kötbér fizetésétől függetlenül a Szolgáltató elszállásolási kötelezettsége megszűnik és jogosult az igénybe nem vett szobát (apartmant) más vendég részére kiadni. A megfelelő időben le nem mondott szállás – amennyiben azt a szolgáltató más vendég számára értékesíteni tudja- ha a felek megegyeznek, szabad kapacitás függvényében egyszeri alkalommal másik időpontra áttehetők. A szállás az érkezés napján és az azt megelőző napon nem lemondható.
a) Ha a Szerződő fél a szállás-szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más, Szerződésben foglalt módon nem biztosította, a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.
b) Ha a Szerződő fél a szállás-szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más Szerződésben foglalt módon biztosította, és az érkezési napon nem érkezik meg, vagy nem jelzi előre, úgy a Szolgáltató a Szerződésben meghatározott mértékű, de legalább egy napi szállásdíjat kötbérként érvényesíthet. Ebben az esetben a szállást a Szerződő fél részére az érkezési napot követő nap 10:00 óráig fenntartja, majd ezt követően a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.
5.2. A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek (egyedi és akciós ajánlatok) foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapít meg. Amennyiben erre külön nem tér ki az egyedi ajánlat, akkor az általános szerződési feltételek az irányadók. Az időhosszban meghatározott ajánlatok kedvezményei a csomag teljes tartalmára, idejére vonatkoznak. Azok megbontása, lerövidítése nem lehetséges. Ha mégis ilyen igény merül föl, a csomag teljes árát kéri a Szolgáltató.
5.3. A lefoglalt, de a vendég az apartmanban történő tartózkodása alatt igénybe vett, illetve módosított szolgáltatások pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.

6. Árak

6.1. Az apartmanok árai az AQUARIUS APARTMENTS honlapján kerülnek bemutatásra. Aktuális kedvezményekért és egyedi árajánlatokért keresse fel honlapunkat. (https://www.aquariusmiskolc.hu/)
6.2. A Szolgáltató a meghirdetett árakat a foglalás visszaigazolásáig vagy amennyiben ilyen nem történt, úgy az apartmanok elfoglalásáig szabadon megváltoztathatja.
6.3. Az árak közlésekor a Szolgáltató megjelöli az árak adótartalmának (ÁFA, IFA) ajánlattételkor érvényes, törvény (helyi rendelet) által szabályozott mértékét. A Szolgáltató a hatályos adó-törvény (ÁFA, IFA) módosulása miatti többlet terheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.
6.4. Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok az apartman honlapján kerülnek meghirdetésre.

7. Fizetés módja, garancia

7.1. Az egyéni szobafoglalás garantálása foglaló fizetésével lehetséges. A foglaló mértéke a teljes foglalási díj összegének 50%-a , melyet a Szolgáltató által küldött visszaigazolás után 7 naptári napon belül foglalóként köteles a Vendég átutalással megfizetni. A befizetések elmaradása esetén a foglalásokat automatikusan töröljük.
7.2. Átutalás esetén – amennyiben a Szolgáltatóval kötött megállapodás másként nem rendelkezik- a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles az érkezés megjelölt napja előtt a szolgáltató bankszámlájára utalni oly módon, hogy az adott összeget az érkezés napjáig a Szolgáltató bankszámláján jóváírják vagy az átutalást a Vendég számlavezető pénzintézete által kiadott, az átutalás tényét igazoló visszavonhatatlan nyilatkozattal igazolja.
7.3. A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető a helyszínen készpénzzel, a Szolgáltató által elfogadottként megjelölt bankkártyával, illetve átutalással, illetőleg internetes oldalon keresztüli fizetéssel.
7.4. Egyéb fizetési módok a helyszínen: a honlapon feltüntetett lehetőségek közül választhat a Vendég.
7.5. Az Általános Szerződési feltételek elfogadásával a Vendég tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szolgáltató a fizetendő díjakról, illetve a vendégek által bármely jogcímen a Szolgáltató részére átutalt összegről számlát állít ki és azt a mindenkori jogszabályi előírásoknak megfelelően továbbítja a vendég részére.

8. Az elszállásolás kezdete és vége

8.1. A vendégeknek joga van a bérelt helyiségeket a megállapodás szerinti nap 16:00 órától 20:00 óráig elfoglalni.
8.2. A szállás-szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek személyazonosságukat a törvényes előírásoknak megfelelően, az apartman elfoglalása előtt igazolják. Az apartmanban bejelentés nélkül senki sem tartózkodhat. A bejelentő lap kitöltése minden vendég számára kötelező. A vendég a fennmaradó szállás díját kifizetni köteles. A kitöltött és aláírt bejelentőlappal egyidejűleg a Vendég az Aquarius Apartments Általános Szerződési Feltételeit, valamint a területi házirendeket elfogadja, és köteles betartani.
8.3. A szolgáltatónak abban az esetben, ha a vendég nem jelenik meg a megállapodás szerinti érkezési napot követő nap 10:00 óráig, joga van arra, hogy visszalépjen a szerződéstől kivéve, ha az érkezési napot megelőzően későbbi érkezési időpont került bejelentésre. Szerződés megszűnése esetén az apartman újra értékesítésre kerül minden esetben.
8.4. A Vendégnek a bérelt helyiséget az elutazási nap 10:00 óráig el kell hagynia.

9. Gyermekek elhelyezése

9.1. Baba ágy (Utazóágy) elhelyezésére a vendég kérelmére van helye, egyéb pótágy elhelyezésére, kérelemre nincs lehetőség. Utazóágy igényt a szolgáltatóval előzetesen, a foglalással egy időben egyeztetni szükséges.

10. Elhelyezési garancia

10.1. Amennyiben a szolgáltató szálláshelyei a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, a Szolgáltató köteles a vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.
10.2. A Szolgáltató köteles a szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra – vagy az akadályoztatás megszűntéig – egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli.
10.3. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve, ha a Vendég számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.

11. A Vendég kötelességei

11.1. A Vendégek által szálláshelyre behozott olyan elektromos készülékek üzembe helyezése előtt, melyek nem tartoznak a megszokott utazási szükségletek közé, ki kell kérni a Szolgáltató hozzájárulását.
11.2. A parkolóban elhelyezett gépjárművekben és az azokban elhelyezett tárgyakban keletkező bármiféle kárért (ideértve például, de nem kizárólag: a gépkocsi feltörést és a gépkocsiban lévő bármely tárgy eltulajdonítását, a gépjármű ellopását, természeti jelenség okozta károk) a Szolgáltató a felelősséget kizárja. A Szolgáltató továbbá az apartmanokban hagyott értéktárgyakért felelősséget nem vállal.
11.2.1 A parkolásért a Szolgáltató díjat számol fel, amit a vendég távozása napján köteles megfizetni a Szolgáltató részére.
11.2.2 A vendég a Szolgáltató által nyújtott parkolási lehetőségekből, foglaltság függvényében választhat. A parkolási lehetőség kiválasztásával egyidejűleg, tudomásul veszi a kért szolgáltatás díját és vállalja annak megfizetését.
11.3. A parkolóban a KRESZ előírásai szerint kell közlekedni.
11.4. A szemetet az apartmanokban elhelyezett szemétgyűjtő edényekbe kérjük kidobni, ezeket a komplexum területén található gyűjtőkben üríteni kötelesek. Továbbá az apartmanokat annak berendezéseinek és tárgyainak az elvárható tisztaságát köteles megőrizni, ellenkező esetben a Szolgáltató jogosult 20 000 Ft extra takarítási díjat felszámítani a Vendéggel szemben.
11.5. Az apartmanból bútorokat, egyéb berendezési tárgyakat kivinni, áthelyezni nem lehet. Az apartman használati eszközeiben, berendezési tárgyaiban ért károkért a Vendég a felelős. Károkozás esetén a Szolgáltató jogosult kártérítést felszámolni a vendég részére.
11.6. A komplexum területén lévő eszközöket, berendezéseket a Vendégek kizárólag saját felelősségre rendeltetésszerűen használhatják. A játszóteret gyermekek rendeltetésszerűen használhatják saját felelősségre, felnőtt személy jelenlétében.
11.7. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 18 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató szálláshelyein. A komplexumban beépített liftet a vendég saját felelőségre használhatja. A 14 év alatti gyermekek csak felnőtt felügyelete mellett utazhat a felvonóban.
11.8. A nemdohányzók védelméről szóló 1999. évi XLII. törvény végrehajtása értelmében az Apartman nemdohányzó létesítmény. Így a komplexum teljes területén tilos a dohányzás. Amennyiben a Vendég a dohányzási tilalmat megszegi és ennek következtében az épület berendezéseiben kár keletkezik az okozott kárt és költséget a Vendég távozás előtt megfizetni köteles. Az apartmanban történő dohányzás esetén távozáskor egyszeri 20.000,- Ft extra takarítási díjat számolunk fel. Amennyiben a Vendég bármely költség kifizetését megtagadja és fizetési kötelezettségét elutazásig nem teljesíti, a Szolgáltató rendőri beavatkozás igénybevételére jogosult.
11.9. Tűz esetén a 112 segélyhívó hívását követően a +36 30 584 1219 telefonszámon a tulajdonost kérjük haladéktalanul értesíteni! A Vendégek kötelesek tűz vagy egyéb riasztás esetén az apartmanokat a lehető leghamarabb elhagyni. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a fenti telefonszámon és minden szükséges adatot a Szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi eljáráshoz szükséges.
11.10. A Vendég által hozott tűzijátékhoz és egyéb pirotechnikai eszközökhöz, valamint engedélyköteles tevékenységhez a Szolgáltató nem járul hozzá. Behozatala és használata tilos.
11.11. A Vendég (ideértve a szálláshelyen tartózkodó Vendéghez érkező látogatókat és a Vendéggel együtt utazó személyeket is) köteles a szálláshely épületét és annak közvetlen környezetét rendeltetésszerűen és a többi vendég, illetve látogató szükségtelen zavarása nélkül használni.
11.11.1. A szálláshelyen tartózkodó vendéghez érkező látogatót, a Vendégnek minden esetben kötelezően be kell jelentenie a Szolgáltató felé.
11.12. Az apartman teljes területén tilos legény- és leánybúcsút tartani.
11.13. A komplexum házirendjében leírtaknak megfelelően, este 22:00 és reggel 06:00 óra között minden vendég köteles a nyugalom megzavarása nélkül használni az apartmant.
11.14. Amennyiben a vendég, a Szolgáltató által biztosított szórakozási lehetőségek (játékok) valamelyikét használni szeretné, úgy előzetes időpontfoglalással és szolgáltatási díj felszámolásának tudomásulvételével megteheti.
11.14.1. A szórakozási szolgáltatásokat minden vendég saját felelőségre használhatja. A játékok eszközeiben és az apartman berendezéseiben okozott károkért a Vendég a felelős. Károkozás esetén a Szolgáltató jogosult kártérítést felszámolni a részére.
11.15. A komplexum közösségi terében a vendégnek lehetősége van italfogyasztásra. Ennek díját a Szolgáltató, átvételi papír aláírását követően a vendég szobájára terheli. A számla kiegyenlítését távozás napján minden esetben köteles megfizetni.
11.15.1. Az apartman teljes területén beleértve közösségi teret a vendég köteles a biztonsági szabályokat és rendet betartani, az alap intelligenciának megfelelően viselkedni. Amennyiben a vendég nem tartja be, úgy a Szolgáltató a 15.1 bekezdésben foglaltak szerint eljárhat.
11.16. Elutazáskor a Vendég köteles az Apartman kulcsokat a tulajdonosnak átadni. Ennek elmulasztása, illetve a kulcsok elvesztése vagy megsemmisülése esetén a Szolgáltató jogosult az adott kulcs/kulcsok után kártérítési díjat felszámítani, melyet a Vendég távozásakor köteles megfizetni. A
kulcsokat a Vendég az elutazásának napján 10:00 óráig használhatja fel az apartmanjába való bejutásra.

12. A Vendég jogai

12.1. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.
12.2. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.

13. A vendég betegsége, halála

13.1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.
13.2. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybevett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.

14. A Szolgáltató kötelezettsége

14.1. A szerződés alapján megrendelt szállásszolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás standardok szerint teljesíteni.
14.2. A vendég írásos panaszát kivizsgálni, és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni.

15. A szolgáltató jogai

A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése:
15.1. A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra vonatkozó Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
15.1.1. A Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt.
15.1.2. A Vendég a szálláshely biztonsági szabályait, rendjét nem tartja be, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít.
15.1.3. A Vendég fertőző betegségben szenved.
15.1.4. A szerződő fél nem teljesíti az előzetesen meghatározott fizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig.
15.2. Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis major” okából nem teljesül, a szerződés megszűnik.

16. Állatok behozatala

Háziállatot higiéniai okokból nem áll módunkban fogadni!

17. Az adatkezelés biztonsága

17.1. A megadott személyes adatok valódiságáért a Felhasználó felel.
17.2. A szolgáltató az adatokat védi különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen.
17.3. A Szolgáltató a szerver üzemeltetőivel együtt gondoskodik az adatok biztonságáról.
17.4. A Felhasználó által megadott személyes adatokhoz kizárólag az adatkezelő munkatársai férhetnek hozzá. Személyes adatokat a megjelölteken kívül harmadik személyeknek az adatkezelő nem ad át.
17.5. A Szolgáltató harmadik fél részére személyes adatokat nem ad ki, csak az érintett előzetes és kifejezett hozzájárulása alapján.
17.6. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató törvényi felhatalmazás alapján köteles a megkereső hatóság részére személyes adatot kiadni, amennyiben annak törvényi feltételei fennállnak. A törvényen, hatósági vagy bírósági határozaton alapuló adatszolgáltatással szemben a Felhasználó nem emelhet kifogást.
17.7. A szálláshely közösségi tereiben biztonsági kamerarendszer üzemel. A szolgáltató a rend fenntartása és az esetleges balesetek elkerülése céljából üzemelteti. A felvett kamerafelvételt a Szolgáltató 30 napig megőrzi. A vendégek személyiségi jogának védelme érdekében hangot nem rögzít. A felvételeket további felhasználási célra a Szolgáltató nem használja fel.

18. Titoktartás

18.1. A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése során köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló törvény szabályainak megfelelően eljárni.

19. Vis major

19.1. Azon ok, vagy körülmény (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, vízhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely fél mentesül a Szerződésből eredő kötelességének teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

20. A teljesítés helye és a felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság

20.1. A teljesítés helye az a hely, ahol az elszállásoló szálláshely található.
20.2. Valamennyi az elszállásolási szerződésből eredő vitával kapcsolatban, a Szolgáltató vonatkozásában, érdemben és helyileg illetékes bíróság kerül kijelölésre.
20.3. A Szolgáltató és a Vendég közötti jogviszonyra a magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak.

21. A honlapunk látogatóinak adatai

21.1. A Szolgálató az általa üzemeltetett weboldal látogatásakor sem a felhasználó IP címét, sem más személyes adatot nem rögzít. A weblap látogatása során szabadon és név nélkül biztosított a keresés. A Szolgáltató a név nélküli internetes látogatást kizárólag statisztikai célokra használja fel, internetes megjelenése optimalizálására, a rendszer biztonságának növelésére, a rögzített adatok nem tartalmaznak semminemű személyes adatot.
21.2. A Szolgáltató a Felhasználókra vonatkozó valamennyi adatot és tényt bizalmasan kezel, azokat kizárólag saját kutatás, statisztika készítéséhez használja fel.
21.3. A Szolgáltató nem vállalja a felelősséget a már törölt, de az internetes keresőprogramok közreműködésével mégis archiválásra került, korábbi oldalaiért. Ezek eltávolításáról a keresőoldal működtetőjének kell gondoskodni.

22. Adatvédelmi nyilatkozat

22.1. A Szolgáltató tevékenysége során kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A rendelkezésére bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.
22.2. A Szolgáltató tevékenysége során a felhasználók adatait a Szolgáltató az Adatvédelmi törvény értelmében kizárólag szerződéskötési, számlázási, valamint saját reklámcéljaira használja fel.
22.3. A szállás-szolgáltatási szerződés megkötése esetén Ön elfogadja, hogy elolvasta és megértette a fenti feltételeket és szabályokat, és egyetért az azokban foglaltakkal. Az ÁSZF a későbbiek folyamán módosulhat, mely módosítást a Szolgáltató az Apartman honlapján tűntet fel, illetve a hatályos és érvényes ÁSZF-et a Szolgáltató helyiségében is elhelyezi.